Veelgestelde Vragen
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, diensten en werkwijze. We hebben deze pagina samengesteld om je snel en eenvoudig verder te helpen. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag verder!
Algemene Informatie
Hoe kan ik een waardebon toepassen?
Heb je een waardebon en wil je deze inwisselen, dat kun je doen bij het afrekenen. Klik op de winkeltas rechtsbovenin en kies vervolgens ‘BESTELLEN’. Hierbij krijg je een overzicht van de producten in de winkelwagen en kun je in het bestel overzicht de waardebon toepassen. Vul de code in en klik vervolgens op ‘TOEPASSEN’. De waardebon zal nu verrekend worden met het totaalbedrag.
Verzendingen
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Onze pakketten versturen wij met DHL en/of PostNL. Deze verzendpartners zetten zich tevens in voor een duurzame bezorging. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail inclusief een track&trace nummer.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij bezorgen gratis binnen Nederland.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je pakket is verzonden. Je ontvangt een e-mail met een track&trace nummer zodat je de zending kunt volgen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Orders voor 23:59 worden de volgende dag geleverd. (maandag t/m zaterdag)
Leveren jullie ook in het weekend?
Ja, DHL en PostNL bezorgen van maandag t/m zaterdag.
Klachten
Waar kan ik met een klacht terecht?
Wij waarderen feedback van onze klanten zeer. Mocht u klachten hebben, neem dan alstublieft contact met ons op via onze contactpagina. Wij verzekeren u dat we snel met een passende oplossing zullen komen.
Wat als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?
We zullen er alles aan doen om u tevreden te stellen met de afhandeling van uw klacht. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan verwijzen we u graag door naar onze pagina voor Online Geschillenbeslechting. Hier vindt u alle benodigde informatie om als consument of bedrijf binnen de Europese Unie online aankoopgeschillen eenvoudig en efficiënt op te lossen, zonder dat daar een rechter aan te pas komt.
Betaling Informatie
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, achteraf betalen is mogelijk. Hiervoor kunt U ‘Klarna’ selecteren als betalingsoptie.
Wat zijn de opties om mee te betalen?
Wij ondersteunen de volgende mogelijkheden om te betalen;
Mastercard
VISA
iDEAL
KLARNA
Google Pay
Apple Pay
Is er rekening gehouden met de veiligheid?
Jazeker. Sowieso zijn iDeal, ApplePay/GooglePay/Klarna en creditcards gerenommeerde, veilige betaalmethodes. Daarnaast werken wij met ons betalingsverkeer samen met Stripe. Dit bedrijf verzorgt de online betalingen van duizenden webshops via special beveiligde verbindingen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Controleer of de mail niet in je spambox is geplaatst. Zo niet, gebruik ons contact formulier om met ons contact op te nemen.
Retourneren
Ik wil een product retourneren
Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Vul ons contact formulier in en ontvang direct de retour instructies.
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen
Via het track&trace nummer wat na de verzending via e-mail is verstuurd kan het pakket gevolgd worden. Klik in het menu op ‘Track&Trace’ of kijk op de website van DHL of PostNL wat te status is. Mocht U er toch niet uitkomen neem dat contact met ons op via het contact formulier.
Wat zijn de bezorgkosten van een retourzending?
Retourkosten worden helaas niet vergoed, tenzij vooraf anders afgesproken en bevestigd. Een pakket retourneren is voor eigen rekening en mag worden verstuurd met een vervoerder naar keuze.
Kan ik mijn geld terug krijgen?
Ja, mocht je spijt hebben van je aankoop dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst van je order zonder opgaaf van reden terug sturen. Wij zullen het volledige aankoopbedrag dan z.s.m. (uiterlijk binnen 3 dagen) aan je terugbetalen.